Follow Us @soratemplates

lauantai 17. joulukuuta 2016

ENSIMMÄINEN HARJOITTELUJAKSO

PAHOITTELUT, että en oo pitkään aikaan tätä päivitellyt, koska oon siis ollut koulun ensimmäisellä harjoittelujaksolla (hoh) Porvoossa. Mun on siis pitänyt kirjoittaa tänne väliaikaraportteja mut ne sit vähän jäi huonon netin takia...

Kokonaisuudessaan harkka oli kiva, mutta koen silti, että vanhukset (mitkä siis oli ns harjoittelun kohderyhmä) ei välttämättä ole mun juttu ainakaan palvelutalo muodossa. Kotikoito saattaa vielä kiinnostaa, mikäli Ruotsiin suuntaan kesällä...Harkassa sattui ja tapahtui kuten aina, oli iloisia juttuja ja myös vähän epämukavia juttuja, mutta kaikista selvittiin kunnialla. Arvosanaa en tosiaan tiedä vielä (selviää 22.12), mutta mulle pääasia on kokemus ja omat fiilikset, eikä se, että miten mua arviodaan. Kolleegat oli tosi mukavia ja ymmärtäväisiä, mutta muutaman henkilön kanssa mulla meni sukset ristiin joka ikinen kerta...ja välillä niissä tilanteissa olin todella ymmilllään, koska samat asiat toisen kanssa menee hyvin, vaikka teen samalla tavalla asiat kaikkien kanssa. Sitä en koskaan ymmärtäny, että miksi en saa tehdä asiaa kuinka se on opeteltu, ja sitten saan moiteet kun teen väärin, toisen näkökulmasta!
Porvoo, oli todella hieno paikka samaan aikaan asua, ja olla siellä töissä. Paikkana palvelutalo oli todella kotoisa (omakotitalo keskellä metsää...) ja siellä oli jopa rauhallista tehdä työtä. En tiedä kuinka olisin tullut toimeen, jos olisi ollut kerrostalomainen hoitopaikka, koska liiat äänet alkavat päällepäin rasittamaa. Ja mun asuunot oli todella mukavia, ja ihania...oma muutto himottaa jo todella paljon :)
Mun suosikki kauppa lapsena :D
Tein kamun kanssa pipareita yks ilta mun luona :)


Näihin kuviin on ihana päättää harkkaurkka tältä vuodelta, ja ensi keväänä vuorossa lapset ja kuntoutus...Palaan asiaan vielä uusien kuvien kanssa ennen joulua :)
-Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti