Follow Us @soratemplates

lauantai 21. marraskuuta 2015

Uusi yritys :)

Moikka vaan kaikille,
Haluisin aloittaa uudestaan tämän blokin kirjoittamisen, koska tunnen, että tästä voisi olla jopa hyöytä tulevaisuudessa ;) Saatte vapaasti ehdoittaa minulle aiheita, mistä kirjoittaisin tai toteuttaisin jotain uutta tänne blokin puolelle myös. Minulla on tosiaan snapchat (nipdeee) ja myös instagram (ninassofia), missä voitte seurata mun arkea paremmin kuin täällä. Tähän väliin voisin vielä kertoa vähän itsestäni.

Olen siis Nina, 19, Espoosta ja käyn vielä lukiota Espoonlahdessa. Rakastan hengata lasten kanssa, tehdä ruokaa (erityisesti leipoa) ja myös matkustaa sekä valokuvata kaikkea mahdollista (pyrin myös saamaan tänne blokin puolelle jotain). Musiikkimakuni on todella laaja, melkein kaikki genret menee, mutta onhan mulla tietysti lempialueet, jotka ovat sitten minun arkipäivääni, joita sitten autossa ajellessani kuuntelen. Mä kans treenaan 3-4 kertaa viikossa salilla ryhmäliikuntatunneilla, koska omatoiminen salilla käynti ei sovellu mulle...Vapaa-ajalla vedän myös seurakunnan puuha -ja kokkikerhoa kahden kaverini kanssa Olarissa kerran viikossa 1.5h ajan.

Laittakaa ihmeessä palautetta ja palataan asiaan "toivon mukaan" pian :)
- Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti