Follow Us @soratemplates

lauantai 14. toukokuuta 2016

SUMMER 2016

Heips,
Voin jo tässä vaiheessa hehkuttaa sitä, että oon kesän Ruotsissa. WopWoop!! Odotan sitä aikaa todella paljon ja sitä, että tapaan uusia ihmisiä Pohjoismaista! Tuun varmasti nauttimaan koko ajasta, sillä olen kuullut viime vuoden oljoilta, että se tulee olemaan erittäin ihanaa ja myös opettavaista.
Menen siis Nordjobb.in kautta kotihoitoon töihin Tukholmaan, mutta paikkaa en vielä tiedä (toivottavasti samaan missä olin helmikuussa), mutta pääasia on se, että saan edes yhden paikan jostain. Mikäli haluatte, teen erikseen kesällä postauksen tästä järjestöstä, mikäli teilläkin on mielessä työskennellä jossain Pohjoismaassa.

Olen siis lähdössä ylihuomenna (16.5) ja tuun takaisin sitten heinäkuun viimeinen päivä. Meillä on paljon suunnittelmia kesälle, mutta en vielä tiedä mitä toteutamme ja mitä sitten jätämme vain suunnittelun tasolle :D Onneksi myös Nordjobb järjestää meillle vapaa-ajalle ohjelmaa silloin tällöin.

Tänään on sitten mun lempipäivä vuodesta, nimittäin EUROVIIISUJEN FINAALI! Oon vähän pettenyt, että en päässyt jo Ruotsiin, koska meillä on vielä tänään vanhempien sukulaissynttärit täällä kotona (muuten olisin siellä jo). No, kyllä mä siellä Ruotsissa saan tarpeeks pitkään vielä olla, onneksi. Paras kappele voittakoon, ja harmi vaan, että emme nää Suomea finaalissa!

Pitäkää ihana päivä! Ensi postaus tuleekin sitten jo Ruotsin puolelta, kuhan olen vain asettautunut sinne, hejdååå!
- Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti