Follow Us @soratemplates

maanantai 25. heinäkuuta 2016

VIIMEINEN VIIKKO

Niin se aika vain menee ja oon vielä täällä Ruotsissa tämän viikon. Kokonaisuudessaan mahtavaa aikaa kaikki 2kk! Tietty täällä on hetkiä, kun mikään ei oo hyvin ja ärsyttäää ja haluu vaan purkaa sen sit kaikille (sori tyypit!).

Mutta se mitä oon täällä kuluneiden viikkojen aikana saanut kokea, on ollut mahtavaa! Oon ollut Soldisanissa päiväreissussa, mikä oli toisaalt pettymys, koska olisin halunnut nähdä sen "Solsidan" sarjan paikkoja, mutta niitä ei tullut vastaan. Suosittelen itseasiassa sitä sarjaa katsomaan mikäli se on jäänyt joltain välistä :)

Myös AIKn matsissa tuli käytyä, ja myönnän et oli paaaaljon parempi tunnelma mitä Suomessa. Siinäki oli yks haave, mitä täällä halusin täällä ollessa toteuttaaa...:) AIK pelasi siis Malmöä vastaan, ja ottelu päättyi tasan 1-1.

Mulla on vielä kaksi työvuoroa tällä viikolla, ja sitten mulla on noin 10 päivän LOMA ennen kuin koulut alkavat...joten otan kaiken tästä irti, ja varsinkin kun alkoi hyvät sääät vihdoin!!!

Huomenna pääsen toteuttamaan mun Suurimman lapsuuden unelman, meen Skanssenille katsomaan Allsång på Skanssenia!! Siitä sitten lisää myöhemmin!
-Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti