Follow Us @soratemplates

perjantai 26. elokuuta 2016

OMA MIELIPITEENI VEGAANISUUDESTA

*TÄMÄ ON SIIS VAIN MINUN MIELIPITEENI
Kaikki varmaan on jo kuullut tästä vegaanisuus asiasta jo...? Pahoittelut niille, ketkä ovat vegaaneja, mutta haluan ilmaista oman mielipiteeni, sillä asia ottaa minua päähän....ja tiedän, että en ole ainoa.

Mun mielestä koko tämä veganisuus on lähtenyt aivan käsistä. Mielestäni asia on täysin fine, ja syökööt ja käyttäkööt mitä tuotteita vain, mutta mun mielestä asian voisi pitää täysin itsellään. Mua ärsyttää se, että joka some-kanava on sitä täynnä, mutta rehellisesti sanottuna, mun mielestä asia ei muuta maailmaa. Vaikka itse luen kyllä blogikirjoituksia aiheesta, ja ovatkin toisaalta totta, mutta mua ei sen perusteella voi käännyttää...

Voin rehellisesti sanoa, että mä en tule itse vaihtamaan ruokavaliota, siksi, että ajattelisin eläimien takia. Mua ei kiinnosta mistä ruoka on peräisin, kuhan sillä oikeasti vain elää ja jaksaa touhuta. Tietenkin osat asiat ovat mielestäni väärin, mutta en oikeastaan välitä asiasta, koska tiedän, että maailma ei muutu ainoastaan vegaaniksi. Jos vaikka sattuisin syömään ruokaa, mikä on vegaanista, niin kyllä mä syön, mutta silloin mielellään en halua mainintaa asiasta "tämä tuote on täysin vegaanista". Ja mun mielestä ainostaan ruokavaliota voi muuttaa allergioden kanssa tai keliakian kanssa tai mitä ei oikeasti pysty syömään.

Mun mielestä myös asia, että asia otetaan ravintoissa huomioon on fine, mikäli se on ravintoiden päätetty asia. Mutta se kun asiakkaat alkvat kysyä niiden perään, ottaa päähän (mielestäni se ei ole teidän asia...), jos ruoka ei kelpaa, vaihtakaa paikkaa. Tietty oman mielipiteen saa ilmaista, mutta silti. Käyttäkää paikkoja, mistä saatte ruokaa mitä syötte ja tiedätte sen olevan teille syötävää. Ja mielestäni tärkein asia on se, että ollaan kiitollisia, että saamme edes ruokaa...koska osat eivät sitä edes saa!
Ruoka on vaan parasta mitä mä tiedän<3
Asiasta kukkaruukkuun, odotan innolla tulevaa viikkoa, sillä silloin tulee mukavia juttuja myös tänne blogin puolelle, joka on aaavain muuta :)
-Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti