Follow Us @soratemplates

sunnuntai 14. elokuuta 2016

Viikonloppu

Helloo,
Ensiksi koulusta...viihdyn todella hyvin uudessa koulussani, ja voin sanoa tässä vaiheessa, että en kadu ollenkaan valintaani. Vielä parempi asia on se, että tässä parin päivän sisällä pitäisi selvitä (mikä on jo 90% varmaa), että mä pääsen aloittamaankin yo-ryhmässä lähihoitaja koulutuksen, eikä tarvitse olla pk-ryhmässä, mikä olisi myös vuoden pidempi koulutus. Oon saanu jo muutaman "hyvän" kaverin, kenen kanssa olen ollut joka päivä suurimman osan päivistä, ja luulen, että meistä tulee vielä hyvät kaverit (vaikka oltaiisinkin eri ryhmissä), koska tosiaan alottava ryhmähän on 00 -syntyneet.

Viikonloppuna sitten söin tän vuoden ekan ravut ja täytyy sanoa, että oli kyllä hyvää! Rapujuhlat on yleensä mulle yks "highlight" vuodessa, ja niihin ei vaan voi kyllästyä. Yleensä syödään niitä perheen kesken noin kolme kertaa vuodessa. Juhlista on tullut mulle ns perinne niin, haluan myös pitää kiinni siitä, että oon kaikissa mukana edes jollain tavalla.
Pöytä koreana
Nää on niin hyviä!!! <3
Ruoan jälkeen
Mun oli pakko ostaa tämmöisiä palloja Tukholmasta yhestä pilailukaupasta! :D
Oon myös melkein saanut huone -projetini melkein valmiiksi, mutta pientä hienosäätöä vielä, ja sitten kaikki on suunnilleen valmista. Tietty en ole vielä saanut aikaiseksi käydä katsomassa sänkyä ja näitä, mutta jos saan kaiken valmiiksi niitä varten, niin sitten on myös helpolmpi vaan laittaa tavarat paikoilleen...:) Siitä sitten voin laittaa kuvia, kun tämä on oikeasti valmis, ja voin ottaa "ennen ja jälkkeen" kuvat myös sitten kun sen aika on.

Onko Teillä hyvät lukijat toiveita, mitä haluaisitte lukea? Ehdottakaa ihmeessä tuonne alas, niin voin alkaa toteuttamaan jotain mukavaa teille :)
 - Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti