Follow Us @soratemplates

torstai 23. kesäkuuta 2016

MINÄ 20V

Hellooo,
Tänään, MINÄ, täytän 20v! Kuvitella, että olen jo niin vanha, mutta silti elämäni on toivottavasti vasta alussa. Osa kavereistani on vielä 19, toiset jo ovatkin täyttäneet 20.
Mun elämä on ollut aika monenmoista, paljon hyvää ja samalla myös "vaikeaa". Voisinkin kertoa tiivistettynä mitä 20v on mahtunut hyvineen ja pahoineen asioineen.
Aika päiväkodissa oli mun mielestä tosi kivaa ja muistan vieläkin siitä ajasta todella paljon. Muistan tiettyjä päiviä ja myös jopa vaatteita mulla silloin oli, ihan kuin se olisi todella tapahtunut vasta eilen. Päiväkotiaikana oon nähnyt mun parhaimmat kaverit ja niiden kanssa oon edelleen hyvinkin läheisiä ja niihin mulla on luotto 100%. Mulla oli maailman paras päiväkoti, missä edelleen käyn moikkaamassa mun ihania hoitajia (kyllä, osat on vieläkin töissä, toiset jo eläkkeellä...) ja muutenkin alueena tosi mukavalla paikalla Olarissa, kiitos kaikesta AAMUNKOITTO! <3

Ala-asteella Päivänkehrän koulusa olikin sitten jo menoa ja meininkiä. Ensimmäisen koulupäivän muistan myös, muistan mitä teimme ja mitä oli jopa koulussa ruokana (mun lempiruoka silloin, lihaperunasoselaatikko....nam!). Muuten ala-aste aika oli parasta, paitsi sitten 4.luokan talvella olin poissa pari kk koulusta, koska kävin leikkauksessa (mistä voin enemmän kertoa, kun mulla on aikaaa!) ja siitä toipuminen vei vähän aikaa. 6.luokalla saimme sitten koulukummit ja meidän luokalla oli ehkä parhaimmat lapset ikinä (kuvitella, että ne on jo 15!) ja mullakin oli mielestäni ihana lapsonen.
Minä 1.lk ja mun koulukummi Sauli:D
Ylä-aste Kuitinmäen koulussa oli kokonaisuudessaan elämäni ehkä parasta aikaa! Ylä-asteella meno oli paljon vapaampaa ja myös kivempaa, koska saimme enemmän vastuuta, sekä myös vapautta. Ei enään ollut pakollisia välkkiä ulkona (paitsi ekat puol vuotta, kun olimme evakossa), ja saimme istua, ilman minkäänsortin järjestystä! Opetus oli myös rennompaa ja saimme tehdä paljon projekteja, ja alkoi myös uusia aineita, mistä edelleen olen kiitollinen, että saimme mahdollisuuden valita aineita, mistä olemme kiinnostuneita! 9.luokalla olimme myös leirikoulussa Tartossa ja se on ollut yksi elämäni parhaimpia matkoja, koska silloin aloin vihdoin tutustmaan tyyppeihin, kenen kanssa vielä tänä päivänä olen erittäin läheinen.
Leirikoulu 2012
Leirikoulu 2012
Lukio Espoonlahden lukiossa on ollut kyllä todella ihanaa ja samalla myös hirveetä! Rakastin valtavasti kieliä, ja niiden valinnanlaajutta, mitä koulustamme sai. Myös kuvis ja musa olivat lemppareita, sillä ne tasapainottivat rankkoja koeviikkoja (missä saattoi olla 6 reaalia...). Inhosin todella paljon historiaa ja biologiaa, koska ne eivät vain kiinnosta mua yhtään, ja niitä kursseja kävin useaan otteeseen uudestaan, ja aina olin uusinnassa niiden kokeiden kanssa...eikä mistään erityisopettajasta ollut apua, vaikka sitäkin tarjottiin...Lukiossa pääsin myös kokemaan asioita mitä en itse tekisi; nimittäin projekti Ateenaan ja siellä kieretelimme eri historiallisissa paikoissa, 
Kreikka 2013
Kreikka 2013
Joiden nimiä en juuri muista, mutta niiden historiaa kävimme läpi, ja mietimme myös miten ne ovat vaikuttaneet nykyaikaan. Ihana viikko siellä 2013 keväällä! Kavereita sain myös lukiosta, ja monen kanssa oon kommunikoinissa joka päivä! Talvella (2016) päätin sitten lopettaa lukion kesken monesta syystä, mutta sainpa kokea penkkarit ja osan yo-kokeista. Wanhoja en tanssinut, mutta mekon hommasin ja otin myös kuvat ja myös kaverini kanssa, jotta siitäkin jää meille ihanat muistot.
Penkkarit
Teen erillisen postauksen varmaankin ensi viikolla omasta elämästä tarkemmin ja mitä kaikkea olen päässyt tekemään ja mitä olen katunut ja mistä olen äärimmäisen kiitollinen! Eipä tähän hätään muuta...Hyvää Juhannusta sinne Suomeen ja me täällä tullaan viettämään ruotsalainen juhannus...:D
-Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti