Follow Us @soratemplates

lauantai 25. kesäkuuta 2016

Vaxholm

Heipsan,
...nyt näitä postauksia sitten satelee tiuhaan tahtiin..., koska mulle alkaa täällä tapahtua kaikkea kivaa, mitkä on kivaa jakaa myös teidän lukijoiden kanssa (...käykää ehdottmasti liittymässä lukijaksi...). Mutta joo, kuten otsikko kertookin jo niin oon ollut, paikassa nimeltään VAXHOLM. 


Vaxholm on pieni ihana rantakaupunki noin 30min päästä Tukholmasta, eli ihan päiväreissun sinne pystyy tekemään. Itse lähdin sinne sponaanisesti 4 nordjobbarin kanssa autolla, ja täytyy sanoa, että koko paikka ylitti kaikki toivomukset. Vaikka olenkin paikan jo aikasemmin nähnyt meren puolelta, niin myös kylänä se on aivan i h a n a.

Kokonaisuudessaan päivä oli mielestäni täydellinen, koska oli ihana kesäsää (noin 25-29 astetta, ja ei juurikaan pilviä...) ja kaikki mitä näimme niin oli mielestäni aivan ihanaa ja hienoa...:D, ehkä satamakaupungit kiehtoo mua, koska olen mereillyt sen verran, että tiedän mitä pieni satama yleensä pitää sisällään.

Tonne paikkaan uskon meneväni kesällä ainakin kerran...ehkä laivalla, jos saan jonkun lähtemään kanssani, sillä siellä on vielä paljon nähtävää, mitä emme Juhannuksen takia päässeet katsomaan :/
....talviturkki lähti :D
Juhannus salko kuuluu ruotsalaisten Juhannukseen
Pieni ihana satama
Mä tykkään kuvata kaikkea pientä ja "kaunista", niiin pahoittelut mikäli näitä kuvia, tulee aina useita. Nyt kun kerran tuota kameraa jaksaa kantaa mukana :)
Toivottavasti teillä oli ihana juhannus ja toivotaan, että nää hyvät säät jatkuu vielä pitkään...<3
-Nina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti