Follow Us @soratemplates

torstai 16. kesäkuuta 2016

Yksi uusi sivu kääntyy elämässäni...

Hellouuuu,
...eli otsikko jo viittaa siihen, että jotain uutta on tapahtumassa tässä lähiaikoina...Tänään tuli siis vihdoinkin yhteishaun tulokset, mitä hain viimeksi Ruotsissa olessani. Elikkäs pääsin siis Stadin ammattiopistoon ja hain sinne peruskoulun todistuksella, koska siis jätin lukion kesken, niin en tietenkään sillä voi hakea.
Tämmöinen otus istui parvekkeen puussa eilen päivällä ;)
...mutta siis, musta pitäisi tulla nytten lähihoitaja 3v sisään, ja ooon vihdoinkin löytänyt "alan", mitä haluan oikeasti opiskella ja mistä todellakin olen kiinnostunut. En vielä osaa päättää mihin erikoistun, koska mulla on tasan kaksi vaihtoehtoa (lapset vai vanhukset...), mutta kyllä se varmasti vielä selviää...:D

Tuun luultavasti käymään siellä rapakon puolella ensi viikon alussa, kun mulla on vapaata parisen päivää, niin pääsen hyväksymään koulupaikan ja näkemään myös ihania kamuja ennen mun synttäreitä (mitkä on siis jo tasan viikon kuluttua...), APUAA!!

Palaan asiaan luultavasti jo viikonlopun aikana, kun olen taas asioissa viisaampi! Voikaa hyvin siihen asti :)
-Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti